Opgericht in 2010 maar met
meer dan 25 jaar ervaring!

BNFS is in 2010 opgericht en heeft in haar korte bestaan een snelle groei doorgemaakt. Door de ontwikkelingen van de laatste jaren is de naam Brandnew Fragrances inmiddels uitgebreid met sport-merchandise (BNFS). Het directieteam bestaat uit ervaren en succesvolle ondernemers uit de cosmetica- marketing/communicatie- en productie-branche die samen de krachten hebben gebundeld.

Paul van Geuns kent als geen ander de cosmetica markt en is onder meer verantwoordelijk voor een aantal succesvolle introducties op de Nederlandse markt. Onder andere van de merken: Gucci, Escada, Mexx, Bruno Banani, Gabriela Sabatini, Puma, Naomi Campbell, Cindy Crawford, Hugo Boss, Dolce & Gabbana, Lacoste….

Pim van der Heul is door zijn marketing achtergrond bij onder meer Philip Morris ( o.a. Marlboro, Chesterfield), WAVE Communications ( o.a. Coca-Cola, Singapore Airlines), Touch Incentive Marketing ( o.a. Heineken, Hornbach ) een ervaren gesprekspartner voor merken en retailers.

Geert Schutte heeft geparticipeerd in diverse succesvolle ondernemingen in internationale Retail en Farmacie organisaties en heeft expertise op het gebied van productie en marketing.

 

In de praktijk

Wij ontwikkelen en lanceren graag uw cosmetica – en/ of  merchandise producten, waarbij we creativiteit, netwerk en uiteenlopende business modellen aan elkaar koppelen. Hierbij zijn we altijd op zoek naar oplossingen met de beste kwaliteit voor een aantrekkelijke prijs.

Centraal in onze werkwijze staat dat, het DNA en waarden van een merk, retailer of “personality” (Fashion, Sport, Entertainment) professioneel wordt vertaald naar unieke concepten/producten.

Comments are closed.